Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни пружини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз лично имам някои съмнения, че метална кора под двигателя е добра идея.
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от me_to_u Покажи съобщение
      Та в този ред на мисли, "братята" японци предлагат симпатично предпазно средство, вместо пластмасовата кора под двигателя-





      Въпреки, че из нашите пътища
      Бате то има такива и оригинални на Алфа,водят се модел за карабинерските Алфи,ма цифрата е майка си баща си.М/у другото Драго се е хванал да разработва модели от неръждавейка,ако искаш може да те свържа да си гворите,все пак както много хора знаят тук,че като неговите неща няма аналог в БГ
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Не, аз определено се справям с гадостите по пътя, или поне горе-долу. Просто го видях това нещо и реших да споделя.

        Comment


        • #19
          тая метална манийка под колата ще звучиш като машина за пуканки по българските пътища

          ще дрънчи на музикален инструмент перманентно

          да не говорим, че веднъж като се изкриви или скъса и ще стане пастет - пластмасата според мен е по-удачна в това отношение
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Бате то има такива и оригинални на Алфа,водят се модел за карабинерските Алфи,ма цифрата е майка си баща си.М/у другото Драго се е хванал да разработва модели от неръждавейка,ако искаш може да те свържа да си гворите,все пак както много хора знаят тук,че като неговите неща няма аналог в БГ
            Мъри я ми пиши на лично за тоя Драго.

            ---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:20 ----------

            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            тая метална манийка под колата ще звучиш като машина за пуканки по българските пътища

            ще дрънчи на музикален инструмент перманентно

            да не говорим, че веднъж като се изкриви или скъса и ще стане пастет - пластмасата според мен е по-удачна в това отношение
            Стояне, не е баш така, по-добре тва металното да ми дрънне веднъж-дваж отколкото да си изплюя маслото на път за плажа (примерно) Миналата година се разсеях на път за Арапя и вместо да карам върху коловозите аз влезнах в тях сега имам хубава дупка за проветрение на кората отдолу ...
            Tormentvm In Dvm Demens

            Comment


            • #21
              е като го поставяш по този начин да, ама аз освен при маневри за паркиране отдолу не съм я закачал

              освен онзи път когато на сестра ми съпруга я постави на кантар на околовръстното дето брах срам...
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #22
                Въпреки, че темата е за смъкване на окачването, аз искам да питам дали има начин за повдигане с пневматични амортисьори? Лятото ниско, зимата високо, както ги има в някои Опел Астра.
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                  Въпреки, че темата е за смъкване на окачването, аз искам да питам дали има начин за повдигане с пневматични амортисьори? Лятото ниско, зимата високо, както ги има в някои Опел Астра.
                  М-м да, и аз съм се оглеждал. Има доста изписано и демонстрирано за HLS на KW(фирма, с доказано качество според мен). Като че ли цената е височка...
                  http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_hls.php

                  Comment


                  • #24
                    Доколкото разбрах трябва да се купят амортисьорите+HLS= 2500+949евро= майко мила
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                      ...= майко мила

                      Предполагам може да се намери и значително по-тънкажно, ако се огледаш. Аз защото от "КВ" имам малки наблюдения, затова ги посочих.

                      Comment


                      • #26
                        има брера проект в
                        http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...-on-brera.html

                        трябва регистрация все пак

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от alfangelo Покажи съобщение
                          има брера проект в
                          http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...-on-brera.html

                          трябва регистрация все пак
                          Тази, която си посочил е с ръчно регулируемо окачване, не е пневматично. Цена около 1000-та евро(само).

                          Comment


                          • #28
                            Като разглеждах снимките, не разбрах къде колата е по- висока от стандартното.
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                              Като разглеждах снимките, не разбрах къде колата е по- висока от стандартното.
                              Това предполагам защото стандартната кола на снимките(кръстил ги е "standart 1" и "standart 2") не е съвсем стандартна. Неговата е "Брера С" и "Продрайв" са снижили окачването с 2 см от стандартното. Та затова изглежда по-нисичка по начало.

                              Comment

                              Working...
                              X